ریال
جمعه 10 فروردين 1403

جمعه, 28 خرداد 1395 20:27

کیت آزمایشگاهی شیمی در مقیاس کوچک

رتبه این آیتم
رتبه 4 در 3 رای از 1 تا 5
استان :فارس
شهر :شیراز
اطلاعات تماس آگهی بدلیل آنکه تاریخ ثبت آگهی و تاریخ به روز رسانی آگهی بیش از یک ماهه گذشته است نمایش داده نمی شود
کیت آزمایشگاهی شیمی در مقیاس کوچک کیت آزمایشگاهی شیمی در مقیاس کوچک
شرکت اکسیر دانش کاسپین با تکیه بر دانسته ها و تجربیات اعضاء مجموعه که از اعضاء هیات علمی دانشگاه زنجان و کارشناسان ارشد در این زمینه می باشند، با یاری خداوند متعال توانسته طرحی نو در ارتباط با حل مشکل فقدان انجام آزمایشات در مقطع دبیرستان را ارائه داده و با تلاش خود بر این تصمیم استوار است تا این طرح بزرگ را عملی نماید. برای رسیدن به این هدف کیت های آزمایشگاهی در مقیاس کوچک به صورت کیف های قابل حمل و زیبایی طراحی شده و تحت عنوان خردآزما در سری های خردآزما (1) برای اول و دوم دبیرستان، خردآزما (2) برای سوم دبیرستان و خردآزما (3) برای دوره پیش دانشگاهی ارائه بازار می گردد.
برای اولین بار در ایران سعی شده است تا آزمایش های کتاب شیمی در مقیاس خرد انجام شده و بتواند خلا آزمایشگاه را برای دانش ­آموزان پر کند. 9179516037
با کمک این روش نوین آموزشی دانش ­آموز می­ تواند در کلاس درس آزمایش­ های مربوط به مبحث درسی خود را همگام با معلم انجام دهد و از آموزش شیمی لذت ببرد. با توجه به بالا بودن هزینه­ های مربوط به تجهیز آزمایشگاه­ های شیمی در دوره متوسطه، این آزمایش ­ها در کتاب­ های دبیرستانی کم­رنگ­ تر شده است و بیشتر معلمان و دانش­ آموزان از این بابت با مشکلات جدی آموزشی مواجه هستند. همچنین در نقاط محروم کشور به هیچ­ وجه امکانات آموزش عملی شیمی وجود ندارد.
خردآزما (1) : این مجموعه آزمایشات مربوط به سال­های اول و دوم دبیرستان را مطرح کرده که با کمک توضیحات روشنی که در کتاب­های آن­ها آمده است، به صورت کاملا عملی قابل اجرا می­باشند.
خردآزما (2) : این مجموعه آزمایشات مربوط به سال سوم دبیرستان را توضیح می­دهد.
خردآزما (3) : این مجموعه آزمایشات مربوط به دوره­ی پیش­ دانشگاهی را بیان می­کند.
50,000 ریال
تعداد:
خوانده شده 3292 بار

به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
ایجاد شده توسط

درج آگهی رایگان سایت رایگان بفروش هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.