ریال
پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403

دوشنبه, 25 ارديبهشت 1396 04:41

پرینتر سه بعدی و لوازم جانبی آن

رتبه این آیتم
استان :اصفهان
شهر :اصفهان
اطلاعات تماس آگهی بدلیل آنکه تاریخ ثبت آگهی و تاریخ به روز رسانی آگهی بیش از یک ماهه گذشته است نمایش داده نمی شود
انواع پرینتر سه بعدی:
ارائه پرینتر های سه بعدی فرم 2
پرینترهای سه بعدی پروجت 3600
Projet 1200
دستگاه پرینتر سه بعدی سایز کوچک
دستگاه پرینتر سه بعدی سایز بزرگ
دستگاه پرینتر سه بعدی سایز بزرگ HD

انواع رزین :
IGI
PROJET در تمام رنگ ها
EC500
HICAST
PROCAST
S300
رزین پرینتر های فرم لب

فروش انواع فلامنمت:
مواد مصرفی پرینترهای سه بعدی FDM به صورت رشته ای از جنس پلاستیک است که به آن Filament می گویند و به شکل رولهای( اغلب) نیم و یک کیلو گرمی در بازار موجود است. فیلامنت ها در رنگ، جنس و ضخامت های مختلفی عرضه می شوند. این مواد بسته به دمای ذوب خود تغییر حالت داده و پرینتر سه بعدی از طریق نازل می تواند لایه ها را روی هم قرار دهد تا قطعه ساخته شود. به لحاظ ضخامت، دو نوع فیلامنت با ضخامت 1.75 و3 میلیمتری وجود دارد. استفاده غالب و رایج فیلامنت در پرینترها با اندازه 1.75 میلیمتر است. اندازه خروجی نازل دستگاه تعیین کننده ضخامت مناسب فیلامنت برای آن دستگاه است. فیلامنت ABS و PLA رایج ترین نوع آن است . این مواد تا کنون در 25 رنگ و 12 نوع مختلف تولید شده که به شرح زیر است : ABS , PLA , PVA , HIPS , PC , POM , PA , PC ABS , WOOD , FELEXIBLE , PETG , T GLASS از مزایای آن: 1. بر اثر گرما دهی، از خود بویی متصاعد نکند. 2. در تمامی طول خود، دارای قطر یکسانی باشد و تلرانس ضخامتی نداشته باشد. 3. داخل آن حباب های هوا محبوس نباشند، وجود حباب باعث خراب شدن و کاهش ظرافت خروجی قطعه می شود. 4. در طول آن هیچ گونه قطعی و شکستگی وجود نداشته باشد. وجود شکستگی باعث نرسیدن مواد به اکسترودر و ناقص شدن کار می شود. 5. جنس مواد اولیه بکار رفته در آن مرغوب باشد تا خروجی کار آن دارای کیفیت باشد.

ظروف پرینتر سه بعدی:
DLP مخفف Digital Light Processing یا پردازش دیجیتالی نور است. از این روش برای ساخت نمونه های با دقت بالا در صنعت طلاسازی، دندان پزشکی و برخی از صنایع که از نمونه پرینت شده به عنوان نمونه ای که در قالب گچی یا سرامیکی قرار می گیرد استفاده می شود. استریولیتوگرافی و به اختصار SLA یکی از انواع تکنولوژی هایی است که برای چاپ سه بعدی استفاده می شود استریولیتوگرافی یکی از بهترین راه های تولید نمونه های اولیه بسیار دقیق، با دوام و ارزان قیمت است. چاپگرهایی که با این روش نمونه سازی را انجام می دهند قادر هستند اشیاء با پیچیدگی های بسیار بالا را که به روش سنتی بسیار وقت گیر است و از دقت پائینی برخورداراست را به راحتی و با دقت بسیار بالا بسازد.

مته های برشی:
فوما تولز یک شرکت معتبر در زمینه تولید ابزار کاربیدی در ایتالیا با بیش از 40 سال سابقه کار است. ابن شرکت توانسته است با بهره گیری از نیروی انسانی متخصص و مجرب، تولیدات مختلفی در زمینه های مختلف ارائه دهد. یکی از مهمترین بخش های بازار که این شرکت تولیدی توانسته است به خوبی در آن نقش کند. بخش تجهیزات مورد نیاز در صنعت طلا و جواهرسازی است. این شرکت مته های مورد نیاز صنعت طلا و جواهر سازی را در بازه وسیعی از اندازه ها با کیفیت و استاندارد جهانی از جنس های کروم کبالت، تیتانیوم و زیرکنیوم تولید میکند. این شرکت همواره کیفیت را به عنوان سرلوحه اصلی فعالیت خود قرار داده است و همواره برای تولید، از بهترین مواد اولیه ساخت کشورهای آلمان و سوئیس استفاده میکند. هم اکنون این شرکت به بیش از 50 کشور دنیا، محصولات خود را در این زمینه صادر میکند. همین دلایل باعث شده تا شرکت ایران تری دی نسبت به ارائه محصولات این شرکت اقدام کند.

بوته های گرافیتی:
Graphite Hitech یک شرکت ایتالیایی متخصص در تولید بوته های گرافیتی ریخته گری است. این شرکت با تجربه گرانبهای 20 ساله، به خوبی روش ساخت و تولید این بوته ها را کشف نموده است و با موفقیت هر چه بیشتر رو به جلو در حال حرکت است. این شرکت با استفاده از فناوریهای پیچیده و ماشین آلات پیشرفته انواع بوته های ریخته گری با استفاده ار مواد گرافیتی – رسی را تولید میکند. هم چنین این شرکت با استفاده از نیروی طراح و متخصص خود توانایی ارائهی محصولات سفارشی مورد نیاز مشتری را ارایه نموده است. همین مزیت ها، شرکت ایران تری را بر آن داشت تا به تجربیات این شرکت پیشرو اعتماد نموده و محصولات آن را جهت ارائه در ایران برگزیند.
از محصولات متنوع این شرکت میتوان به بوته های دستگاه های یاسویی، شولدایز، ایندوترم، اپدل و همچنین انواع محصولات و بوته های گرافیتی دیگر در در اندازه ها وحجم های متفاوت در صنایع مختلف اشاره نمود.

دستگاه خشک کن:
خشک کن دستگاهی است که برای افزایش کیفیت مدل های رزینی کاربرد دارد. با استفاده از خشک کن، نرمی سطح مدل از بین میرود. این موضوع به افزایش کیفیت مدل های ریخته گری و همچنین استحکام مدل های قالب گیری کمک میکند.
خوانده شده 1344 بار

به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
ایجاد شده توسط

درج آگهی رایگان سایت رایگان بفروش هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.