ریال
پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403

سه شنبه, 20 تیر 1396 14:53

طراحی سایت نویا سیستم

رتبه این آیتم
استان :تهران
شهر :تهران
اطلاعات تماس آگهی بدلیل آنکه تاریخ ثبت آگهی و تاریخ به روز رسانی آگهی بیش از یک ماهه گذشته است نمایش داده نمی شود
طراحی سایت نویا سیستم

نویا سیستم تکنولوژی (نویان سحر پایدار)، شرکتی ایرانی می باشد که در حوزه طراحی، IT و فناوری اطلاعات مشغول به کار می باشد. خدماتی که این شرکت ارائه می دهد شامل طراحی وب سایت ، طراحی نرم افزار، وب سایت های تجاری، طراحی وب ، نرم افزارهای تحت وب ، طراحی گرافیک، برنامه نویسی و انیمیشن می باشد. تخصص، مهارت و دقت، شعاری است که نویا سیستم تکنولوژی از آن در کار شما استفاده خواهد کرد.

این شرکت در سال 1391 با نام ثبتی نویان سحر پایدار و نیز شماره ثبت 428681 در اداره ثبت شرکت ها، به ثبت رسیده است. تخصص این شرکت، طراحی وب سایت ، طراحی نرم افزارهای تحت وب ، بهینه سازی برای موتورهای جستجوگر، طراحی نرم افزارهای تحت ویندوز، تجارت الکترونیک، انیمیشن، مالتی مدیا، گردآوری، تالیف متون، طراحی فلش، طراحی گرافیکی، طراحی لوگو، طراحی سردر و طرح های چاپی می باشد. خدماتی که این شرکت ارائه می دهد بسته به نیازهای تجاری و بازار هدف شما، متغیر خواهد بود.

نویا سیستم تکنولوژی ، متشکل از تیمهای متخصصی می باشد که به خوبی قادر به ارائه مشاوره، ایجاد طراحی هایی خلاقانه، تولید نرم افزار، تالیف متون، برنامه نویسی و تجارت الکترونیک، طراحی وب سایت ، می باشند. هدف ما پیشرفت در مسیر صحیح است و افقی که در پیش رو داریم روشنی بخش مسیرمان خواهد بود.
خوانده شده 1395 بار

به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
ایجاد شده توسط

درج آگهی رایگان سایت رایگان بفروش هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.