ریال
جمعه 31 فروردين 1403

جمعه, 02 مهر 1395 18:29

کتاب عیب یابی و تعمیرمنابع تغذیه سوییچینگ(پاور)+50صفحه از کتاب بطور رایگان

رتبه این آیتم
رتبه 5 در 2 رای از 1 تا 5
به روز رسانی :شنبه, 03 مهر 1395
استان :تهران
اطلاعات تماس آگهی بدلیل آنکه تاریخ ثبت آگهی و تاریخ به روز رسانی آگهی بیش از یک ماهه گذشته است نمایش داده نمی شود
هدف اصلی من توسعه علم هست نه کسب درآمد.

این کتاب بصورت pdf بوده و قابلیت کپی ندارد.بعد از خرید و دانلود کتاب ،بنده از طریق تلگرام رمز فایل رو برای شما ارسال میکنم

این کتاب جزو پرفروش ترین کتاب های موجود در جهان هست و به تعمیرکاران زیادی در سراسر جهان کمک کرده اندمن محصولات آموزشی بیشتری دارم لطفا از بقیه کالاهای قرارداده شده درسایت دیدن فرمایید.

جهت دریافت گزیده رایگان کتاب ابتدا لینک پایین رو در مرورگرتان کپی سپس فایل مربوطه رو دانلودکنید اگه از گزیده کتاب خوشتون اومد میتونین 3هزارتومن هزینه کنین و صاحب کل کتاب بشین:
http://cdn.persiangig.com/download/CFm2oj5xLy/%DA%AF%D8%B2%DB%8C%D8%AF%D9%87%20%D8%A7%DB%8C%20%D8%A7%D8%B2%20%D8%AA%D8%B9%D9%85%DB%8C%D8%B1%20%D9%85%D9%86%D8%A7%D8%A8%D8%B9%20%D8%AA%D8%BA%D8%B0%DB%8C%D9%87%20%D8%B3%D9%88%DB%8C%DB%8C%DA%86%DB%8C%D9%86%DA%AF.pdf/dl

برای اولین بار ، من همه روش هایی که در زمان تعمیر منابع تغذیه سوئیچینگ از آنها استفاده می کنم را برای عموم مردم افشا می کنم .

بیشتر تعمیرکاران الکترونیک نمی خواهند شما این رازها را بدانید. آنها ترجیح می دهند فقط به شما بگویند " این یا آن قطعه را تعویض کن " اما واقعا به شما نمی گویند که چطور می توانید قسمت های خراب دستگاه را تشخیص دهید و می خواهند همیشه در ابهام باشید.


در کتاب راهنمای تعمیر منابع تغذیه سوئیچینگ شما چه چیزی یاد می گیرید:


- یاد می گیرید منابع تغذیه سوئیچینگ چگونه کار می کنند (تکنولوژی Mosfet و منبع تغذیه سوئیچینگ ( ATX )
- یاد می گیرید نقشه ها ( Shematic) را بخوانید و با وظیفه هر بخش آشنا شوید.
- یاد می گیرید چطور مشکل را در قسمت SMPS تفکیک کنید تا با سرعت بیشتری ایراد را پیدا کنید.
- با فرکانس ها و ولتاژ های حیاتی و مهم در بیشتر بخش های SMPS آشنا می شوید که باعث می شود به آسانی عیب را تشخیص دهید.
- همراه با آموزش از تصاویر بیشماری استفاده شده ( حدود 246 عکس + نقشه ها ) که باعث می شود نیاز به حدس و گمان در زمان کار نداشته باشید و با اطمینان بیشتری کار کنید.
- با وظایف 11 مدار اصلی SMPS آشنا می شوید.
- با 5 روشی که در زمان عیب یابی و تعمیر هر نوع SMPS از آن استفاده می کنم آشنا می شوید.
- با 11 مورد واقعی از تجربه من در تعمیر منابع تغذیه ( SMPS) ، که می تواند به صورت عملی شما را در تعمیر SMPS یاری کند آشنا می شوید.
- با 13 مورد واقعی از تجربه من در تعمیر منبع تغذیه کامپیوتر که با دقت انتخاب شده آشنا می شوید.
- و چیزهای بیشمار دیگر ...

ایمیل هایی از طرف بعضی از خوانندگان

از : بردلی باچانان

سال نو مبارک

. پاسخ به سوالاتم را در کتاب SMPS پیدا کردم.
تا کنون 3 بار کتاب را خوانده ام . شما هر بخش را به روشی ساده بخش بندی کرده اید.


از : سیمون دولان

سلام . من یک تعمیر کار الکترونیک هستم که در زمینه تجهیزات صوتی و موسیقی کار می کنم. امروز تصمیم داشتم یک کتاب در مورد منابع تغذیه سوئیچینگ بخرم چون با این بخش به مشکل برخورد کرده ام . من منابع تغذیه سوئیچینگ را در آموزشگاه الکترونیک خوانده ام . اما چیزهایی زیادی وجود دارد که آنها را فراموش کرده ام . با کمک کتاب شما توانستم ظرف یک روز دستگاه خود را تعمیر کنم.
متشکر آقای یانگ . شما در زمینه تعمیرات الکترونیک مانند چراغ نور هستید. macdolan.com


از : ری و رین


اخیرا کتاب الکترونیکی شما در زمینه تعمیر منابع تغذیه را خریده ام . من کمی دانش سطحی در زمینه الکترونیک و تعمیرات دارم اما 30 سال در این رشته نبوده ام. احساس می کنم که باید به شما بگویم من تحت تاثیر این کتاب الکترونیکی قرار گرفتم چون کتابی به زبان ساده و قابل درک است. من برای خرید لوازم توصیه شده در کتاب هزینه زیادی نکرده ام .
یک ترانسفورمر Isolation ، مولتی متر با قابلیت تست خازن و یک لامپ رشته ای .
تا کنون از 3 دستگاه ، 3 تا را درست کرده ام.
یک LCD 32 اینچ که گفته شده بود 200 دلار هزینه دارد ، در واقع برای من 16 دلار هزینه داشت.
یک مانیتور 17 اینچ کامپیوتر با مشکل بدون برق ( No Power ) تنها یک دلار و 80 سنت برای من هزینه داشت .
یک شاسی دستگاه Arcade 20 اینچ با مشکل بدون برق ( No Power)
بدون کتاب شما ، ممکن بود قبلا این دستگاه ها را به بیرون از خانه پرتاب می کردم . این کتاب مدت ها قبل هزینه اش را برای من بازگردانده است.


از : آگوستین آی

در ابتدا می خواستم از شما تشکر کنم. برای به اشتراک گذاشتن دانش و اطلاعات تان در دنیای الکترونیک ، مخصوصا کتابتان در مورد تعمیر و عیب یابی منابع تغذیه سوئیچینگ . روزی که کتاب شما را دانلود کردم. اطلاعات و شجاعت زیادی به دست آورده ام تا عیب یابی در زمینه تغذیه را ادامه دهم ، من همیشه در برخورد با SMPS تسلیم می شدم و تصمیم داشتم دستگاه جدیدی بخرم ، چون فکر می کردم تعمیر آن کار سختی است اما سرانجام شروع به کار کردن روی آن کردم و همانطور که فکرش را می کردم با کمک کتاب شما ، دستگاه دوباره شروع به کار کرد.
با احترام . گاس لالو


از : فاروجیا ماریو

من با موفقیت کتاب الکترونیکی شما در مورد SMPS را دانلود کردم و در حال خواندن آن هستم و مانند کتاب های دیگر شما این کتاب الکترونیکی نیز مانند یک گنج است. من نحوه نوشتن کتاب تان را بسیار دوست دارم چون به زبان ساده است.


از : Clayton D

دوست دارم چند کلمه در مورد کتاب شما در زمینه منابع تغذیه سوئیچینگ بنویسم.
من قبلا 2 کتاب قبلی شما را خوانده بودم ، کتاب های آزمایش قطعات الکترونیک و تعمیر مانیتور LCD
در ابتدا فکر می کردم به این کتاب نیاز ندارم ، چون قبلا اطلاعات زیادی از کتاب های شما گرفته بودم مخصوصا کتاب آزمایش قطعات الکترونیک . اما پس از اینکه تصمیم گرفتم کتاب شما را بخرم و آن را مطالعه کنم متوجه شدم که اشتباه می کنم . این کتاب حاوی اطلاعات جدید زیادی مخصوصا در زمینه عیب یابی مدارهای تغذیه سوئیچینگ و قطعات موجود در آن است.
این کتاب واقعا دانش من در زمینه مدارهای تغذیه را افزایش داده است. بنابراین در یک جمله کوتاه ، این کتاب نیز یکی دیگر از کتاب های عالی شما است که دیگران نباید آن را از دست بدهند.


از : بهزاد صدیق

امروز کتاب شما را دریافت کردم و از همه تلاش هایی که برای نوشتن این کتاب صرف کردید تشکر می کنم.
این کتاب نیاز به زمان دارد تا همه مقالات و گزینه های آن را مطالعه کنم اما به هر حال زمانی که کتاب شما را مطالعه کردم ، می خواهم بگویم این کتاب شگفت انگیز است. در مورد منابع تغذیه هیچ کتاب مشابهی مانند کتاب شما در جهان وجود ندارد.


از: کنت لیو

هر چند دستگاه های الکترونیک زیادی را تعمیر کرده ام (بیش از 10 سال تجربه) ، پس از اینکه کتاب را خواندم ، می توانم بگویم جزئیات بسیار زیادی درباره منبع تغذیه SMPS وجود داشت که نمی دانستم. این نوع اطلاعات را نمی توان از آموزشگاه ها یا از اینترنت یاد گرفت.
من برای افزایش مهارتم در تعمیر لوازم الکترونیک نکته های بسیار خوبی از این کتاب به دست آورده ام. یکی از ساده ترین و قدرتمندترین نکته ها ، نحوه تشخیص اینکه آیا شماره قطعه جایگزین شده قابل استفاده است یا نه ، می باشد.
با توجه به تجربه من ، خرابی منبع تغذیه حدود 70 % مشکلات دستگاه های الکترونیک را تشکیل می دهد. با استفاده از این کتاب ، می توانید مهارت عیب یابی و تعمیر منبع تغذیه SMPS را بهبود ببخشید . مانند یک حرفه ای !


از : ارین فراسر

سلام ، تنها یک هفته قبل کتاب راهنمای تعمیر SMPS را خریدم . تا کنون دو تلویزیون را تعمیر کرده ام ، مشکل هر دو آنها مقاومت StartUp بود.
می خواهم چیزی بگویم ،
من در دنیای تاریکی و ناامیدی بودم که ناراحت کننده بود ، بنابراین تصمیم گرفتم فداکاری کنم و دانه ای که 39 دلار هزینه داشت بکارم. این دانه جوانه زد و ظرف یک هفته نهال ، جوانه زد و تا کنون میوه ای نیز داده است. از شما تشکر می کنم آقای یانگ که نوری را به من تابانده اید.


از : r.h Shaikh

به راستی کتابی که برای من فرستادید ارزش خواندن را دارد. شما واقعا انسان ستودنی هستید.
به شما به خاطر نوشتن کتابی که ما را قادر به آشنایی با اصول فنی ، همراه با سادگی می کند تبریک می گویم.


از : اندی ساپلی

روز خوبی داشته باشید و سال نو مبارک ، به خاطر کتاب تان از شما تشکر می کنم چون در تعمیر مانیتور و تلویزیون های زیادی به من کمک کرد. اخیرا با کمک کتاب مشکل بدون پاور تلویزیون 21 اینچ Akira را در حدود 10 دقیقه حل کردم . همه تعمیرکاران باید این کتاب را به عنوان مرجع داشته باشند.


از : جرج مورارا

این کتاب من را به عنوان تعمیرکار الکترونیک شگفت زده کرده است چون از تصاویر تشریحی زیادی استفاده شده است. قبلا با منابع تغذیه مشکلات زیادی داشتم اما به زودی یک حرفه ای خواهم شد.

چند ایمیل که از طرف خواننده های کتاب به ما ارسال شده است :

به خاطر کتابتان از شما تشکر می کنم من آن را دانلود کردم. این کتاب عالی است و من آنرا یک کتاب که همیشه باید روی میز تعمیرم باشد می شناسم. این کتاب غنی از راه حل های عملی تعمیر منابع تغذیه سوئیچینگ است.
Max Yabri
Papua new Guinea

با سلام
من بسیار هیجان زده ام ! من اولین منبع تغذیه خود را تعمیر کردم . مشکل ، چشمک زدن پاور بود
با کمک کتاب شما به سرعت مشکل را پیدا کردم ! مشکل از اپتوکوپلر 4N34 بود .
Riaan آفریقای جنوبی
20,000 ریال
تعداد:
خوانده شده 3569 بار

به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
ایجاد شده توسط

درج آگهی رایگان سایت رایگان بفروش هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.