ریال
جمعه 30 شهريور 1403

سه شنبه, 16 مرداد 1403 15:22

یخچال فریزر فریجیدر ghaemservice مهم

رتبه این آیتم
استان :تهران
شهر :تهران
آدرس :مجیدیه شمالی، بالاتر از میدان ملت، کوچه صالحی
تلفن :26315098
ایمیل : faramarzh94@gmail.com
اصلی ترین فعالیت یخچال فریزر سرد کردن آن است زمانی که یخچال فریزر شما سرد نکند دیگر زیاد به درد نمی خورد و به شما ضرر زیادی می زند و مواد غذایی ای که تا به امروز به لطف سرمای یخچال فریزر از آنها حفاظت شده و عمر طولانی تری دارند در طی چند روز کاملا فاسد می شود وبه علاوه اینکه ضرر زیادی را به شما تحمیل می کنند بلکه بوی بسیار بدی را نیز ایجاد می کند که حتی به سختی بتوانید در آشپزخانه حرکت کنید اکثر دلایل سرد نکردن یخچال فریزر به موتور یخچال فریزر ربط دارد ولی دلایل دیگری نیز وجود دارد بیایید تمامی این دلایل را باهم دیگر بررسی کنیم.

ممکن است یخچال فریزر به برق دسترسی نداشته باشد و حتی روشن هم نشده باشد که بخواهد موتور آن به تولید سرما بپردازد بهتر است دوشاخه برق ، سیم کشی یخچال فریزر و پریز خانه خود را بررسی کنید و در صورت وجود مشکل آن را با کمک تکنسین برق یا تعمیرات کار یخچال فریزر حل کنید.
ممکن است درجه های یخچال فریزر را به صورت استاندارد تنظیم نکرده باشید و برای همین میزان سرمای تولید شده کفاف میوه ها و مواد غذایی شما را ندهد می توانید دمای استاندارد یخچال فریزر را در دفترچه راهنما یخچال فریزر مشاهده کنید.
سنسور دمای یخچال فریزر وظیفه دارد که سرمای تولید شده در یخچال فریزر یا به عبارتی دمای یخچال فریزر را واپایش کند در صورت زیاد بودن دمای یخچال فریزر آن را به برد الکترونیکی یخچال فریزر گزارش دهد و برد الکترونیکی یخچال فریزر به موتور یخچال فریز فرمان فعالیت بدهد.
حال اگر سنسور دمای یخچال فریزر شما خراب شده باشد دمای کمتر یا بیشتری را به برد یخچال فریزر اعلام می کند در نتیجه موتور یخچال فریزر کار نمی کند و سرمای مورد نیاز یخچال فریزر تولید نمی شود اگر سنسور دمای یخچال فریزر خراب شده است بهتر است به دست تعمیرکار یخچال فریزر بررسی شود.
بسته نشدن درب یخچال فریزر یکی دیگر از مواردی است که ممکن است باعث سرد نکردن کافی در یخچال فریزر شود زیرا زمانی که درب یخچال فریزر شما باز باشد یا به هر دلیلی روزنه ای برای ورود گرما به درون یخچال در آن شود یخچال فریزر گرم می شود و موتور یخچال فریزر مجبور می شود که بیشتر از حالت عادی کار کند و این اتفاق ممکن است باعث این شود که موتور یخچال فریزر شما بسوزد یا خراب شود بهتر است که درب یخچال فریزر خود را به کمک تعمیرکار تعمیر کنید تا مشکل سرد نکردن یخچال فریزر از بین برود.
موتور یخچال فریزر یکی از اعضای کلیدی یخچال فریزر البته نبود هر قطعه در یخچال فریزر می تواند به چرخه فعالیت یخچال فریزر لطمه بزند ولی از آنجایی که موتور یخچال فریزر وظیفه تولید کردن سرما را خراب شدن آن می تواند به طور تقریبی یخچال فریزر را از کار بیندازد خراب شدن موتور در صورتی پیش می آید که فشار زیادی به آن وارد کنید بهتر است تعمیر موتور یخچال فریزر به دست تعمیرکار یخچال فریزر صورت گیرد.
برد الکترونیکی مانند مغز یخچال فریزر است تمامی فعالیت های یخچال فریزر را کنترل کرده و همه چیز را نظاره می کند پیام هایی را دریافت می کند و با توجه به آنها دستوری می دهد خرابی این قطعه باعث می شود یخچال فریزر حتی روشن هم نشود اگر مطمئن شدید که دلیل سرد نکردن یخچال فریزر موتور دستگاه است بهتر است آن را به دست تعمیرکار یخچال فریزر بسپارید.
موارد دیگری نیز ممکن است باعث ایجاد این مشکل شود مانند کمبود گاز مبرد یا خرابی و مسدود شدگی لوله های پشت یخچال فریزر و…. که به دست تعمیرکار یخچال فریزر باید بررسی شود.
چرا یخچال فریزر من بیش از حد سرد می کند؟
مشکل دیگری که ممکن است برای یخچال فریزر شما ایجاد شود این است یخچال فریزر شما بیش از حد به تولید سرما بپردازد. بله ، سرما از مواد غذایی حفاظت می کند ولی همین سرما اگر بیش از حد باشد ممکن است باعث منجمد شدن مواد غذایی بشود دلایل که باعث این مشکل می شود تا حد زیادی شباهت هایی با مشکل قبلی دارند ولی اتفاق دیگری برای آن قطعه افتاده است.
ممکن سنسور دمای یخچال فریزر شما خراب شده باشد و دمای دیگری را به شما دهد اگر این دما را بالاتر از دمای واقعی یخچال فریزر نشان دهد موتور یخچال فریزر بیشتر کار می کند به قدری که یخچال فریزر آنقدر سرد شود که غذاهای شما را منجمد کند البته باید این را نیز بگوییم که موتور یخچال فریزر در این شرایط عمر کمتری خواهد داشت برای تعمیر سنسور دمای یخچال فریزر می توانید با شرکت قائم سرویس تماس بگیرید.
ممکن است درجه دمایی که برای یخچال فریزر تنظیم کرده اید از حالت استاندارد آن خارج شده باشد و کمتر از حالت طبیعی باشد در این صورت شما باید دقت کنید که دمای تنظیمی شما باعث شده است که دمای یخچال فریزر در این حد پایین بیاید و غذا های درون یخچال فریزر منجمد شود دمای مناسب یخچال فریزر را می توانید در دفترچه راهنمای یخچال فریزر مشاهده کنید.
چیدمان مواد غذایی شما در یخچال فریزر شما بسیار مهم است اگر چینش مواد غذایی شما غلط باشد ممکن است مشکلات مختلفی برای یخچال فریزر شما ایجاد شود اگر مواد غذایی خود را در مقابل ورودی های سرما قرار داده باشید حتی بدون اینکه یخچال فریزر خراب باشد مواد غذایی شما منجمد خواهد شد.
برد الکتریکی دستگاه آخرین موردی است که ممکن است باعث این مشکل شده باشد برد الکتریکی یخچال فریزر وظیفه کنترل کردن فعالیت های درون یخچال فریزر را دارد ممکن است سنسور دما مناسب بودن دمای یخچال فریزر به برد الکتریکی اعلام کرده باشد ولی به دلیل خرابی برد الکتریکی ، پیام اشتباه کد گشایی شده شده است و دستور اشتباه صادر شده است در نتیجه موتور یخچال فریزر بیش از حد حالت عادی به فعالیت پرداخته است و باعث بیشتر سرد شدن یخچال فریزر شده است بهتر برد الکتریکی یخچال فریزر شما به دست تعمیرکار تعمیر شود تا مشکل دیگری برای یخچال فریزرها ایجاد نکرده است.
در این مقاله سه تا از مهم ترین و عمده ترین مشکلاتی که ممکن است برای یخچال فریزر فریجیدر ایجاد شود را برای شما بیان کردیم در هر بخش سعی کردیم تا تمام دلایلی که باعث ایجاد این مشکلات می شود را برای شما به طور کامل بیان کنیم ولی اگر باز هم در تعمیر مشکلات یخچال فریزر خود مشکل دارید می توانید با شرکت قائم سرویس تماس بگیرید و مشکل خود را بیان کنید تا تعمیر کاران ما در سریع ترین زمان برای تعمیر مشکلات یخچال فریزر شما اقدام کنند.
خوانده شده 65 بار

به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
ali
ایجاد شده توسط

درج آگهی رایگان سایت رایگان بفروش هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.